Klaasstraat 4, 3700 Tongeren BE
leiding@scoutsstservaes.be

Café Heur? Een onvergetelijke avond!

Zaterdag 18 september gaf scouts Sint-Servaes de aftrap van haar nieuwe werkjaar. Met een zestigtal enthousiaste jongeren gaven we van 14 tot 17u weer het beste van onszelf op de speelweide. We zijn verheugd door het aantal nieuwe gezichten dat we mochten verwelkomen, alsook door een mooie opkomst ouders die de formatie bijwoonden.

Een grote opkomst was er zeker, want na de activiteit konden we met zijn allen genieten van Café Heur en het zomerse weer. Dankzij het showteam kon men net als vorig jaar genieten van entertainment op sterrenniveau. Tijdens dit spektakel werd onder andere de nieuwe leiding en takleiding voorgesteld.

De nieuwe leiding
Kawé-leiding Charlotte, Eric, Erin, Nils en Davide
Giverleiding Stijn, Camille, Willem en Daan
Kapoenenleiding Sofie, Maud, Karla en Bram
JoGi-leiding Cédric, Loren en Inès
Groepsleiding Nils, Camille, Willen en adjunct-GRL Inès

Helaas moest er ook dit jaar afscheid genomen worden van enkele oude rotten. Giverleiders Jules en Théo en oud-groepsleider Victor zijn vanaf nu volwaardige leden van de stam en fourage. Wij bedankten hen voor al hun inzet de afgelopen jaren.

Deze startdag zwaaiden wij deze anciens uit: Victor, Théo en Jules.

Later werd de avond opgefleurd met een prachtig streepje live-muziek door de harmonie van Gors-Opleeuw, aangevuld met enkele muzikanten uit eigen huis. Nadien zorgden de aanwezigen zelf voor nog meer muziek met liederen rond het kampvuur. Ook onze vrienden van scouts Rutten zongen uitbundig mee.

Muziek door Harmonie Kunst Na Arbeid uit Gors-Opleeuw
Ook onze vrienden van Rutten kwamen een kijkje nemen

De volledige leidingsploeg bedankt alle aanwezigen van de openingsdag en Café Heur en kijkt weer uit naar een jaar vol vertrouwd plezier op zaterdag.

Ook ik (Victor) bedank u, de lezer van dit bericht, omdat u altijd de tijd nam om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van onze scouts en mij de gelegenheid gaf om af en toe niet tevergeefs in mijn pen te kruipen.