Openingsactiviteit + Café Heur

EIN-DE-LIJK! Haal dat hemd waar je zo trots op bent maar weer uit de kast, knoop je sjaaltje en trek je stevigste schoenen aan, want het nieuwe scoutsjaar begint terug op zaterdag 18 september met onze jaarlijkse openingsdag.

Wat staat er op de planning?
⚜ Van 14 tot 17u: Alle leden en geïnteresseerde kinderen mogen afzakken richting de scoutslokalen voor de klassieke, doch immer-leuke startactiviteit.
⚜ Vanaf 17u: Eindformatie uitzonderlijk samen met de ouders/vrienden/familie. Daarna is iedereen welkom bij Café Heur voor lekkere hamburgers, pannenkoeken, drankjes en cocktails aan democratische prijzen. En dit met leuke achtergrondmuziek van onze vertrouwelijke Studio Heur!

Voor de kinderen gaat de pret gewoon verder dankzij leuke animatie geboden door de leiding. Ook zullen wij voor het tweede jaar op rij onze succesvolle show presenteren, maar deze keer in het echt! We eindigen de avond gezellig samen aan het kampvuur, terwijl we uit volle borst de klassiekers meezingen.

Wij kijken er alvast heel erg naar uit en hopen veel vertrouwde en nieuwe gezichtjes (terug) te zien!

Stevige linker,
De leiding