Stam

Het embleem van de stam.

Naast leden en leiding kan een sociaal weefsel als een scouts niet bestaan zonder haar anciens. Wanneer een leid(st)er stopt met het wekelijkse, actieve scoutsleven, betekent dit gelukkig niet dat er een flagrant einde komt aan een belangrijk hoofdstuk uit diens jeugd. Vertrekkende leiding wordt warm opgenomen in het stambestand dat zich regelmatig inzet op evenementen van de scoutsvereniging. Zo helpen zij bij de Italiaanse avond, op kamp, carnaval, enz… Zelfs als er geen werk is, kunnen wij op hen rekenen als trouwe en gewaardeerde sponsors. Enkele stammers van wie we het afgelopen jaar hulp en steun kregen, vindt u hieronder:

Bram, Emile, Victor, Dries, Geertje, ChloƩ, Jules, Camille, Loren, Stijn, Ninke, Lisa en Karla

Een andere stammer die ons al jaren van logistieke hulp voorziet is Dimi (carnaval en kamp).