Openingsdag 2022

EIN-DE-LIJK!

We hebben het allemaal even moeten missen, maar we zijn terug! Onze wekelijkse activiteiten zullen terug van start gaan vanaf 17 september, beginnend met onze fantastische openingsdag!

Wat zal er gebeuren op deze prachtige dag?

⚜ Van 14u tot 16u: Alle leden, zowel oud als nieuw zijn welkom op onze scoutslokalen. Hier spelen we de beste klassiekers, je kent ze wel!

⚜ Van 16u tot 17u: We verwelkomen graag alle ouders, vrienden, oma’s en opa’s, buren,… om zich te vervoegen samen met ons! Kom met jouw bengel(s) meedoen met onze spelletjes. Op gek doen staat geen leeftijd!

⚜ Vanaf 17u: Eindformatie samen met iedereen! Hierna is iedereen welkom bij Café Heur voor lekkere hamburgers, pannenkoeken, drankjes en cocktails aan democratische prijzen. En dit met leuke achtergrondmuziek van onze vertrouwelijke Studio Heur! Terwijl de ouders genieten van een hapje en drankje en met elkaar of de leiding kunnen bijpraten, zal er ook animatie aanwezig zijn voor de kinderen!
Voor ieder wat wils!

Zonder onze gekende show geen Café Heur! Kom te weten wie de nieuwe leiding is van jouw scout, waar we ons dit jaar mee zullen bezighouden en nog veel meer…

Als de avond valt, volgt de belofte van de givers en afsluiten doen we door luidkeels samen te zingen rond het kampvuur. Gezelligheid! Wij kijken er alvast heel erg naar uit en hopen veel vertrouwde en nieuwe gezichtjes (terug) te zien!

Voor recente nieuwtjes kan je ons volgen via het Facebook-evenement of onze Instagrampagina!

Stevige linker,
De leiding