Inbraak in de lokalen

Op 14/01 rond 15u namiddag ontvingen we een bericht van een wandelaar dat de deuren van de lokalen openstonden. Toen onze hoofdleidster iets later ter plekke kwam om dit te controleren, deed zij helaas de vaststelling dat er tussen zaterdag en vandaag 15u is ingebroken in onze lokalen.
Nadat men de deur eerst met een breekijzer heeft bewerkt en vervolgens onherstelbaar heeft opengestampt, heeft men via het venster van het leidingslokaal de volledige geluidsinstallatie alsook onze spelconsole meegenomen.

Als kleine jeugdbeweging die er elke zaterdag voor haar leden probeert te staan, zijn wij ten zeerste geschokt door deze laaghartige daad. Door corona is het voor verenigingen al moeilijk genoeg om financieel overeind te blijven. Het feit dat nu onze eigendommen nog worden ontvreemd, doet ons pijn.

Indien er mensen in Diets-Heur zijn die iets verdacht gezien of gehoord hebben, mag u het ons altijd laten weten.

Groeten,
de leidingsploeg