Opnieuw van start? ’t Zal wel zijn!

EIN-DE-LIJK!! We mogen weer!

De jaarlijkse opening van ons werkjaar komt er weer aan, hoewel het er toch wat anders zal uitzien.

Op 19 september van 14 tot 17u mogen alle leden en geïnteresseerde kinderen afzakken richting de scoutslokalen voor de klassieke, doch immer-leuke startactiviteit.

Normaal kon u na afloop van de activiteit bij ons terecht voor een hapje en een drankje, iets wat dankzij corona momenteel niet mogelijk is. Daarom vragen wij u om gezellig thuis de dorst te lessen, de honger te stillen en uit te kijken naar onze exclusieve primeur: THE SERVAES LATE NIGHT SHOW!
Omdat u dit jaar niet naar de show kan komen, brengen wij de show naar u!
Tijdens onze live-show brengen wij voor u alle openingsdagklassiekers en MEER!! Deze livestream zal te volgen zijn via onze Facebookpagina. Meer info hierover volgt weldra.

Wij hopen alvast veel gezichtjes terug te zien en kijken er naar uit!

MAATREGELEN OMTRENT CORONA:
– Wanneer het totale ledenaantal op de wei de 50 overschrijdt, wordt de wei in twee verdeeld en blijft dezelfde opdeling van kamp aangehouden (Kapoenen & Kawé’s en Jong-Givers & Givers)
– Na de eindformatie zullen eerst de twee jongste groepen plaatsnemen in de auto’s en nadien de twee oudste groepen.